sobota, 18 lutego 2012

zakładka

dzisiaj szybciutki wpis, bo korzystam z nieobecności męża i dzieciaków - ten pierwszy w trasie, pozostała dwójka na feriowych szaleństwach u dziadków, a ja że mam wolne sprzątam co mogę, a w przerwach na kawę haftuję prezencik urodzinowy dla małego Maciusia - ale o tym jak już skończę.... a teraz:

chciałam Wam pokazać zakładkę do książki zrobioną w prezencie dla mojej przyjaciółki, wielbicielki książek na kolejne "naste" urodziny :) zakładka jest dodatkiem do bonu zakupowego do empiku (ponieważ ja już nie nadążam jakiej ksiązki jeszczenie czytała - lepiej żeby kupiła sobie coś sama),
Wyhfatowana xxx, "oprawiona" w filc - prezentuje się tak:





1 komentarz:

02/2018

po kilku latach przerwy wyhaftowałam kwadracik do kołderki dla Łukaszka, w ramach akcji "Kołderki za jeden uśmiech" Przeczyt...