piątek, 11 marca 2011

z serii robótki w toku

pokażę Wam dzisiaj fragment mojej nowej pracy, zabrałam się za dawno wypatrzone słoneczniki, na razie postawiłam niewiele xxx ale staram się codziennie wieczorkiem chociaż kilka dziubnąć, zobaczymy jak długo mi zejdzie ;) bo to juz drugie moje podejście do tego haftu - pierwsze odleżało swoje, potem zostało wyprute i teraz lecimy od początku


haftuję na cieniowanej kanwie, więc mimo, że według wzoru całe tło powinno być haftowane, u mnie pozostanie gładkie


zgłosiłam się do pierwszego candy :):):) u Koroneczki :)

1 komentarz:

  1. Ambitny wzór, będę Ci kibicować. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń

02/2018

po kilku latach przerwy wyhaftowałam kwadracik do kołderki dla Łukaszka, w ramach akcji "Kołderki za jeden uśmiech" Przeczyt...