sobota, 6 maja 2017

7/2017

powoli, ale jednak przybywa mojej tęczowej róży. stan na 02.05



Kolejna książka:

"Ma być czysto" Anna Cieplak


od razu szczerze przyznam, że książka mnie jakoś mega nie porwała. Czyta się ją z lekkim uśmiechem i lekkim przerażeniem zarazem. Jako mama nastolatka w wieku głównych bohaterek byłam trochę przerażona, tym co dziewczyny robią, będąc jeszcze "dziećmi" z gimnazjum. Z drugiej strony zdawałam sobie sprawę, że to jest bardzo realne i tacy są teraz gimnazjaliści i ich rodzice. Opowieść o przyjaźni dwóch dziewczyn tej z gorszego domu i dzielnicy i tej z lepszą pozycją społeczną ale czy bardziej szczęśliwą? chyba nie.... o trudnych relacjach dziecko - rodzic,  oraz tych koleżeńskich....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

02/2018

po kilku latach przerwy wyhaftowałam kwadracik do kołderki dla Łukaszka, w ramach akcji "Kołderki za jeden uśmiech" Przeczyt...