środa, 14 maja 2014

01/14

znowu zapomoniałam o blogu na długi czas, a może nie zapomniałam tylko, życie mnie zaskoczyło i strasznie szybko czas mi ucieka... wiele spraw się wydarzyło pozytywnych i negatywnych zarówno w życiu prywatnym jak i służbowym...ale staram się optymistycznie patrzeć na życie

dzisiaj tylko kilka małych zdjęć ze starszymi pracami:

księga pamiątkowa zrobiona na zamówienie




ocieplacz na kubek, zrobiony dla zabicia czasu i z braku innych pomysłów (może się przyda kiedyś w zimie)




czerwona z czarnymi kropeczkami koralikowa bransoletka, podarowana mojej przyjaciółce na urodziny :)


i recykling moich starych kolczyków, zwykła blaszka, która się wytarła a żal mi było ich wyrzucać, więc przemalowałam je na czerwono lakierem do paznokci :)

przed....

... i po recyklingu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

02/2018

po kilku latach przerwy wyhaftowałam kwadracik do kołderki dla Łukaszka, w ramach akcji "Kołderki za jeden uśmiech" Przeczyt...