piątek, 16 listopada 2012

wymianki i jesienne wianki :)

Na moim ulubionym forum robótkowym zrobiłyśmy sobie "wymiankę jesienną", któej oczywście tematem przedwonim było coś co się nam kojarzy z jesienią wykonane dowoloną techniką.  Ja zrobiłam dla Jany jesienny wianek z orzechów i żołędzi i dorzuciłam kilka drobiazgów tzw. "przydasiów" i słodkości:
 
 

a ja od Reali dostałam, takie cudowności:
 
 
 



Realka trafiła w moje gusta i potrzeby :) , gusta > bo jestem kawoszem a haft xxx uwielbim, a potrzeby > bo jak ostatnia sierota oddałam swoją zakładkę razem z ostatnią książką do biblioteki, więc ta nowa, jesienna odrazu jest w użyciu :) jeszcze raz dziękuję :)
 
 
a, że strasznie spodobał mi się wianek dla Jany (ależ jestem skromna hehehe) zrobiłam i sobie taki i już wisi w kuchni :) szczerze mówiąc była to pierwsza moja zabawa z wiankami, ale już wiem, że nie ostatnia i mam kilka planów na wianki świąteczne
 




 

1 komentarz:

  1. A bo ten wianek to bardzo udany jest :)))
    Cieszę, się, że trafiłam w Twój gust :)

    OdpowiedzUsuń

02/2018

po kilku latach przerwy wyhaftowałam kwadracik do kołderki dla Łukaszka, w ramach akcji "Kołderki za jeden uśmiech" Przeczyt...