niedziela, 23 września 2012

z robótką w drodze do pracy

niestety czasowo nadal jestem dość mocno ograniczona, ale znalazłam sobie zajęcie, które mnie cieszy, a które mogę wykonywać w drodze do i z pracy, w autobsie, tramwaju.... czasami ludzie dziwnie patrzą jak macham szydełkiem, ale na stałej trasie wieczornej juz się przyzwyczaili :)

Znalazłam w sieci kursik na szydełkiem wykonane bransoltkti koralikowe. Kilka prób, kilka razy prute, ale teraz całkiem fajnie wychodzą :)


zdjęcia słabe, ale wykonane komórką w pracy :) przy całkowicie sztucznym oświetleniu


najdłużej schodzi mi na nawlekaniu koralików na nitkę, jednak gdy nadrabiam zaległości filmowe, to koraliki się łatwiej nawlekają. Muszę się jeszcze zaopatrzyć w zapięcia i bransoletki sa już porezerwowane ;)

pozdrawiam niedzielnie :) (oczywiście z pracy)

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne bransoletki, chyba będę musiała spróbować:) pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:))

    OdpowiedzUsuń

02/2018

po kilku latach przerwy wyhaftowałam kwadracik do kołderki dla Łukaszka, w ramach akcji "Kołderki za jeden uśmiech" Przeczyt...