niedziela, 18 marca 2012

wiosną powiało :)

ledwo słoneczko się pokazało wszyscy sąsiedzi z okolicznych bloków wyskoczyli na balkony myć okna :) ...a ja wczoraj i dzisiaj mam dzień lenia, a raczej błogiego lenistwa :)

wczoraj sąsiadka podrzuciła nam swoją córę bo szła do pracy a dziecko nie miało z kim zostać, tak więc musiałam zagospodarować czas moim łobuzom i małej dziewczynce do kompletu, a że zaczęli wymyślać zabawy w stylu "wanna to rampa dla resorków" musiałam im dać bardziej twórcze zajęcie, żeby remontu domu za szybko nie robić ;)
robiliśmy więc ozdoby na Wielkanoc, w prawdzie dzieciakom po jednym jajku się znudziło..ehhh ale mamy kilka jaj na patyku :)





później robiliśmy ciasto drożdżowe, wg przepisu zanlezionego na tym blogu, ciasto wyszło pyszne, pachnące i miało jeden minus zniknęło prawie całkiem gdy było jeszcze gorące :D

1 komentarz:

02/2018

po kilku latach przerwy wyhaftowałam kwadracik do kołderki dla Łukaszka, w ramach akcji "Kołderki za jeden uśmiech" Przeczyt...